Kızlar herkese selam, oğlum doğduğunda hidrosel vardı genel cerrah gördü 6. ayına kadar bekleyin dedi geçme olasılığı yüksek dedi. 6. ayda tekrar götürdük geçmemişti bu seferde 1 yaşına kadar bekleyin eğer geçmezse küçük bi operasyonla alırız dedi ve bu sebeple sünnetini erken yaptıramamıştım. 1 yaşına kadar bekledik ama geçmedi aksine büyümüştü ve doktor acil ameliyat dedi, sünnet ve hidrosel aynı anda oldu genel anestesi ile. Hidroselden hiç ama hiç korkamayın asıl önemlisi sünnet imiş küçük bir kesi şeklinde içindeki sıvıyı alıyolar, doktorda demişti çok basit bir ameliyat diye. 2 ay önce yaptırdım şuan gayet iyi şişlik vs kalmadı. Asıl önemli olan birde doktor lütfen iyi araştırıp bie cerraha götürün İstanbul içindeyseniz doktor önerebilirim. Ben bu ameliyatı yaptırmadan 4 tane cerraha götürdüm. Anne yüreği işte ben size ne kadar yazarsam yazayım ister istemez telaşlanırsınız