Bebeğimi dört aylık aşısını yaptırdım ilk iki gün sorun yoktu ama sonra çok huysuz oldu gün uykuları 20 25 dk düştü ne kucakta duruyor ne yatağında sürekli ağlıyor oyun bile oynayamıyorum bebeğimle böyle değildi sakin uysal sadece ihtiyaçlarında ağlayan bir bebekti sizce sebebi aşı mı ama dördüncü gün yoksa üşütmüş mü ateşi yok 🤦🏼♀️