mirzaali14 Evet arkadaşlar 4 ay 23 gün oldu doğum yapalı ama sanki hayla doğurmasım gibi geliyor göbeğim çok büyük bi an hamileyim kessin dedim ama adet oldum bugün nasıl yok ededexem hatta yok etmeyi geçelim nasıl azaltacam bu göbeği
LadyMarmelatte mirzaali14 9 ay oldu aynı 😓 evdeyim mutfakla bebek odası arasında gidip geliyorum. Sanırım bebeğim yürüyüp koşana kadar böyle devam 🙄
ahannelik mirzaali14 10 aylıgız yan uzanınca gobegim benden bagımsız uzanıyo yere serilmiş bi et parcası gibi 👀
minaa10 mirzaali14 10 aylık bebeğim zayıfladım gayet iyi görünüyor vücudum ama göbeğimle bakıştığımızda bir tuhaf oluyorum🥹 benimde gitmedi göbeğim bir ara heveslenip spor yaptım ama ıhhı🤓 gitmiyor
Ebrar60 Norveckizi ben kullanamadım korse kitle ameliyatı ile dogum aynı anda olduğu için dikey kesi ile oldum sezeryani o yüzden kullanamadım
Beyzahh 2 ay 6 günlük , benimki gitti denicek kadar az , sadece buruşuk görünüm var :( Ben çok faxla yemek yemedim sanırım ondan gitti. Bilhassa yemedim degil tabi , gurbette olup eşinde evde olmayınca yemege bile zor vakit buluyon