Ertugrulunannesii benim bebeğimde 7 ay 22 günlük ben hala tadım yaptırıyorum. Kahvaltı için yumurta sarısı vermeye çalışıyorum ama onuda yemek istemiyor. Yoğurtla karıştırıp vermeye çalışıyorum. Oda birkaç kaşıktan sonra ağzını açmıyor. Yoğurtta sorun yok ama meyveler,sebzeler ve yumurtayı sade yediremiyorum. Kendi sütümle açmayı denedim oda olmadı. İştahlı bir çocuk olmayacak herhalde çok üzülüyorum.
Siz kahvaltı olarak ne ve nasıl veriyorsunuz?