kader_temiz merhaba kızlar isadem e götüren varmı cocugunu hic götürmedim ücretsizmi nasıl ümraniyede var mesela ben ataşehirde otryorum götürebilirmiym ilcesne kayıtlı olanlarmı götürüyo acaba