2103mnl Kızlar bebeğim 9 aylık 1 hafta öncesine kadar askılı veya yarım kol zibinla yatırıyordum havalar soğudu die 2 gün içine zıbın ustune uzun kol altına uzun pijama çorap üstüne örme battaniye örttüm bugün ateşlendi 38 derece acaba kalın giydirdim die mi oldu öksürük hapsirik hiç bişey yok sadece ateş siz şuan ne giydiriyorsunuz
dygusalmom97 2103mnl ateş dişten olabilir hava kaç derece bulunduğunuz yerde?benim şu an 30 derece şort-tshirt uyuyor bulunduğunuz yere göre değişir yani.
Minik_kusummm 2103mnl çorap niye? Corapla yatırmak hem saglik açısından iyi değil hemde rahat edemez bende hep zibinla yatırıyordm bugun pjama giydirdm kisa kollu altida uzun ama İnce kalın değil üstüne muslin battaniye orttm iki yasinda
_nurellaaaaa 2103mnl 9 aylık kızım var sadece ince bi tulum giydiriyorum üstünü de örtmüyorum Konyadayim şuan da evet 2 3 gündür havalar serin ama evler çok da serin olmuyor bence siz biraz fazla giydirmissiniz ama ateş ondan dolayı mı oldu bilemem
DemetF 2103mnl yani senin giydirdigin kadar kisin giydiriyorum ben uzun kollu bi zibin bi ince muslin bez yeterli suanben yarim kollu zibin ustunr muslin tulum incelerinden giydiryorum corap yaz kis giydirmem
2103mnl Minik_kusummm çorap normalde hiç giydirmem sabah ayakları buz gibiydi üşüdü heralde die giydirmistim şuan ateşi normale döndü kısa kollu altinada sort giydirdim üstünü de hiç ortmez normalde ama hiç acmamisti üşüdü de mi açmadı onu da bilemiyorum
2103mnl _nurellaaaaa bende normalde hiç üst ortmem ortturmez doğrusu ama hiç üstünü açmamasi usudude mi açmadı die dusundurdu beni şuan ateşi yok normalde döndü tsort sort tarzı pijama giydirdim teşekkür ederim yorumunuz için vakit ayırdınız 🌺
Tugce1634 Valla benimki 3 yasinda.1.5 yildir altina birsey giydiremiyorum artik deliricem.ustu kisa kollu suan mesela oyle uyuyor alt donsuz.kis gelince napicam yine bilmiyorum.ne yapsam yok alt ciplak.ates meselesine gelince kalin giydirmekten degildir bence
2103mnl Tugce1634 normade hiç üst ortmez üstünü açmayınca usudumu diye düşündüm açıkcasi ama çoğunlukla herkes bı tık daha az giydiriyormus zaten sadece 2 gün böyle giydirmistim smdi normale geri döndüm teşekkür ederim vakit ayırdınız için 🌺
Sema_khrmn 20 aylık oğluma ilk defa bu gece pijama takımı giydirdim yarım kol zıbın ve dize kadar şort ile yatiyodu İstanbul’dayım
2103mnl DemetF bende normalde çorap giydirmem ama sabah ayakları buz gibiydi oyuzden giydirdim ama fazla geldi banada şuan ateşi düştü normale çevirdim teşekkür ederim vakit ayırdınız 🌺
Bebegim_28 2103mnl yaşadığınız şehirde havalar nasıl bilmiyorum ama biz antalyada hala klima ile yatıyoruz.. Şort ve yarım kollu zıbın ile yatıyor üzerine de pike örtüyorum (yazlık ince pikelerden değil hastane çıkışı içinde oluyor ya bi tık daha kalın ondan örtüyorum)
_ipekk18 2103mnl sadece mevsimlik pijama takımı giydirdim uzun kollu yeterli oldu bacaklarini müslinle örtmüştüm terlemiş suankik bişey ortmeden uzunkollu yeterli çorapsız yatırıyorum 2 aydan itibaren (Balıkesir) hava serin 2 gündür 7 ay 29 günlüğüz
18_kuzey Çorap mı???? Bence çoook gereksiz çorap bu mevsimde,ben eskişehirdeyim ve gece üstü kısa kollu altı kısa şort üstne de orta kalınlıkta bir örtüsü var onu örttüm altında uzun da olabilirdi ama çorap çok fazla çok
Hilal-95 2103mnl ayyy hiç sormayın yaa benmkıde 9 ay 21 günlük zıbınla uyutuyordum suan sadece zıbın üzerinede uyku tulumu var yazlık oda fermuarlı cnkü üzerini açıyor bügun ateşlendı yavrum herşeyi ısırıyor deli gibi ağzını kaşıyor bıde kustu cok sordum dişe bağlı olablır dediler sürekli emmek istiyor süreki ısırıyor
2103mnl Hilal-95 banada genel olarak diş dediler ateşlendigi için soydum ince giydirdim düştü Allah’a şükür 8 ci ayda iki diş hiç farkında olmadan çıktı sanırım sonrakiler ateş yapıyor gibi duruyor kıyafetle alakası yokmuş ama yinede incettim
miracmoms İnce uzun kollu pijama takımı ile uyutuyorum çoraplarını nerdeyse 40 ı çıktığından beri geceleri çıkarıyorum şuanda 4,5 aylık bebeğim
2103mnl miracmoms bende 3 ayından beri çıkarttım çünkü kış bebegiydi 6 aydır ilkes giydirdim ondada ateşlendi ama çoğunluk diş diyor ma diş içinde hiç belirti yok salya eli agaz sokma kalın giydirdim die düşündüm ama öncesi usuttu sanırım askılı giydigi günlerde
Doga_sever 2103mnl ya naptiniz siz oyle, kalin tabiki, rahat uyuyamazki, doktor cok sogugun hasta etme orani cok sicagin hasta etme oranindan daha az diyor. abartmayin bu derece. Karli havalarda boyle giydiriyorum ben.
2103mnl Doga_sever aslında uzun kol ama penye kumaşlardi sadece çorap ve üstüne örtugum pike kalın geldi ama onuda hiç acmamisti üşüdü heralde die düşündüm ama ateşi normale döndü şuan tekrar dan tsort şort pijama giydirdim müslin örttüm ama açmış yine ☺️
sinemmm58 2103mnl çok abartmamışmısınız sizce ? Ben 2 yaşındaki kızımı sıfır kollu ve altına şortla yatırıyorum üstünü örtmüyorum 4 aylık bebeğimi dr daha bugün ince uzun kollu altına uzun pantolonla yatırdım üstüne de Müslin örtü attım Ankara’da oturuyorum bu arada
2103mnl sinemmm58 aslında giydirdimklerim ince penye kumaş uzunlardandi sadece çorap ve üstüne örtugum pike fazla geldi bugün ateşi düştü tekrardan normale döndüm tsort sort pijama takımı muslin örttüm ama açmış 🤷
Gmznr2909 2103mnl gülüm şimdiden bu kadat kalım giydirirsen kışın ne giydircen benim olduğun yer soğuk oluyor geceleri uzun kol uzun alt içine zibin çorapsız ortusuz hatta kendi aciyor. Ve asla çorapla yatırma kan dolaşımını engelliyor ve vicud ısıyı ayaktan ayarlıyor ondan ateş yapmış olabilir geçmiş olsun