masalbebegimmm benim taşlarım da çok küçüktü . Gittiğim doktorlar hep daha tehlikeli olduğunu kanala düşme ihtimalinin fazla olduğunu falan söylediler . Yani ameliyat olmasam taşları aldırsam bile çözüm olmazmış çünkü safra tekrar taş üretir . Yani o ağrıdansa direkt aldırdım hatta korktuğum için çok erteledim hata yapmışım hiç korkulacak birşey yokmuş en son taş kanala düştüde sancısı beni ikna etti ameliyata