Kızlar merhaba. Kızım 2.800 kg doğdu. Şu an tam 5 ay 20 günlük ve 6.700 kg. En son 5 ay kontrolünde 6.400 dü. 20 günde sadece 300 gram almış. Ve bu dönemde ek gıdaya da geçtik çok şükür güzel gidiyor iştahı yerinde. Ama neden bu kadar az kilo alıyor kilosu normal mi sizce her gören zayıf diyor 🥺