Herkese merhaba bebeğim 9. Ayını bitirdi alt 2 dişi çıktı. Fakat sanıyorum üst önler çıkacak salyası çok arttı eli sürekli ağzında huzursuz ishal ve 38.4 ateşi var diş olabilir mi? Bir yandan ben ve babası üst solunum yolu enfeksiyonu olduk bizden geçmişte olabilir mi ayırt edemiyorum ikisini tecrübeli anneler yorumlarınızı bekliyorum.