asude456 bebeği iştahsız olan anneler , nasıl bir beslenme yöntemi uyguluyorsunuz benim bebeğim çok iştahsiz 8 aylik sadece bebek bisküvisini yiyor çok üzüluyorum
Bircaykoyicelim asude456 bebe bisküvisinde ne kadar şeker var biliyor musunuz? O kadar tatlı alan bebek nasıl yemek yesin? Lütfen şu cicibebe’leri bebeğinize vermeyin. Yemek yemiyor diye üzülmeyin. Bebeğinize biraz Zaman verin. Çok yada az yemesi önemli değil. Önemli olan sağlıklı yemesi.
Balyanaakannesiii asude456 benim bebeğimde aynı ekmek kemirmeyi birde üzüm yiyor baska hiçbirseye ağzını acmıyır 8 ay 1 günlüğüz yinede bisiler hazırlıyorum alısırlar insallah 🤲🏻
asude456 Bircaykoyicelim şu zaman kadar hic vermedim aksine tatli sevmiyor tahin pekmez meyve hic sevmezdi yoğurtlu peynirli yiyecekleri yerdi birden tüm iştahi gitti yoğurdu bile yemiyor hic birsey yemeyince e bebekte görüp aldim belki onu yer diye ve çok severek yedi malesef
asude456 Bircaykoyicelim birde saçma sapan ahkam kesmeyin bende biliyorum şekerli oldugunu cicibebe içeriği sormadim
Bircaykoyicelim asude456 Anlıyorum. Ama dediğim gibi biraz zaman tanıyın bebeğinize. Zamanla yer. Alışcak, öğrenecek..
Tayfunutkununannesi asude456 dişi çıkıyordur benim bebeğim de yemezdi 15 aylık bi aydır yiyo hiç ısrar etme akışına bırak 13 aya kadar yemedi sadece emzirdim sonra hamile olduğunu öğrendim emzirmeyi bırakmak zorunda kaldım mama veriyorum sabah akşam ve yemek yiyor ama yiyo alıştı sabredin
Bircaykoyicelim asude456 birde saçma sapan ahkam kesmeyin bende biliyorum şekerli oldugunu cicibebe içeriği Ne kadar kaba bı tabir. Bile bile veriyorsanız. Burda neden çözüm yolu arıyor sunuz? İnsanlar size yardımcı olmak için fikirlerini yazıyor. Sizde biraz saygılı cevaplar verirseniz daha Medeni olur.
Tayfunutkununannesi asude456 benim de bozulmuştu çevremde löp löp yiyen bebekleri görüyordum üzülüyordum ama boşver beee park park gezdirip elimde yemek gezdiriyordum çocukları izlerken yiyordu bi de çorba yapın kemik sulu içine ekmek doğrayın belki yer YouTube kanalım var bebek yemekleri üzerine tayfun utkunun annesi bi bakın isterseniz
Tayfunutkununannesi Bircaykoyicelim ya isteyen istediğini verir kimseyi suçlamaya hakkınız yok verdi diye kötü anne değil ya da vermiyor diye iyi anne olunmuyor birbirimizin üzerine gitmeyelim hepimiz çocuklarımız için en iyisini istiyoruz üzmeyelim destek olalım zaten çevrede ağZına geleni söyleyip bizleri üzen bir sürü insan var
Bircaykoyicelim Tayfunutkununannesi gülüm yorumumu okursan kimseyi suclamadigimi anlarsın. Ki bu Anneyi suçlamak, yada Anneliğini sorgulamak benim tarzım değil ki böyle biseye hakkım da yok. Gayet güzel bı şekilde yazdım ben. Ama karşımdaki insanın algısı farklıysa benim yapabileceğim bişey yok.