aysecikcik Merhaba hanimlar , 6 gün antibiyotik kullanacağım bu süreçte bebeğimi emzirmeyecegim , antibiyotik kullanımı bittikten sonra meme reddi yaşar mıyızz
Sultanbulut aysecikcik niye emzirmiceksin ki dogumdan sonrada zaten doktor antibiyotik ve agri kesici veriyor her turlu onu icmek zorunda kaliyoruz ve ayni zamanda emziriyoruz canim bence emzirmeye ara vermene gerek yok
Venusum aysecikcik bnde antbytk sebebiyle emziremedm sagp attm hep ve suan meme almiyor memeye gelince 2 çekip uyuyor direk
Sultanbulut aysecikcik hmm anladim canim o zaman antibiyotik kullanmamdan once sutunu sagip dolaba koyabilrisen yada mama vs ne vereceksen kasik biberon al meme reddi olusmamasi icin benimki biberona alismisti cok zor oldu tekrsr memeye donmesi