Merhaba kızlar doktorumuz yıllık izinde olduğu için bu hafta doktora götüremedim. Ancak oğlum da bir şurup içtikten sonra 8-9 saat sonra tekrar ateşleniyor. 38 derecenin üstüne asla çıkmıyor ve sürekli emmek istiyor sürekli ağlıyor diş belirtisi böyle bir şey mi? Kabız dışkısı var yoksa atak haftası mı 7 ayı doldurmasına 4 gün var