Gzmazr Ala1 canım hemen ılık bir duşa sok ve yarım saat bekle ateşi düşmezse hastaneye git aslında bir saat bekleyin diyolar ama anneler o kadar dayanamıyor malesef
sehrengiz_8 Ala1 38 derece ve üstüne ateş düşürücü verilir. 37.7 korkulacak bir ateş değil ılık dul yaptırıp dengede tutabilirsiniz
sehrengiz_8 meso ateş başlangıcı diye 37.7 ateşe nasıl ateş düşürücü içirin diyorsunuz. Lütfen yanlış Bilgi vermeyin 38 ve üzeri olursa ateş düşürücü verilir. Bebekte ise ateş kriteri 37.5 tur
Asemim Ala1 38 altında ateş kötü değildir ilaç vermeyin takipte kalın geçerse ilaç verin , saat kurun ve düzenli ateşini ölçün
Gamze5197 İğneden sonra bizde de olmuştu gititm ve aşı sonrası olur dedi ateş düşürücü verin boşu boşuna bebeği hastane ortamına goturmeyin derim ben