Merhaba kizlar tatil için annemler şehir dışında önce oraya şimdide eşimin halasina ziyarete geldik. Annemlerde 4 gün kaldık ve bebeği görmeye gelen bütün tanıdıkları emiyor mu mama mi yiyor yazık çocuğa sütun mu yaramiyor diye sorup durdu kötü niyetli olmadıklarını düşünmeye calistigimdan sabırla cevap veriyorum şuan eşimin dayisindayix yine her gelen misafir emmiyor mu neden emmiyor alistirdin tabi vs git emzir ver ağzına gibi konuşup duruyor kibarligimi bozmayayim diyorum ama az kaldı birini bozcam sanki benden daha çok düşünüyorlar delircem yaa kardeşim size neeee diye bagirasim var zor tutuyorum kendimi sanki biz bilmiyoruz anne sütünün faydasını anlatıp duruyorlar her gittiğim yerde kendimi aglamamak için zor tutuyorum valla burnumdan geldi ya 😥