Benim bebeğim 17 aylık 9.5 kg baya zayıf çok hareketli ama birde üst üste çok hasta olduk 1 yaştan sonra hiç kg almamışız öyle iştahsız ki kg aldıran mamalardan bile içerlemiyorum gün içinde ancak oyunla yarısını içirebiliyorum sizin bebeğiniz böyle kg aldı mı bu mamalarla çok kafaya takıyorum