0302 geçmiş olsun, bizde 2 aylıkken testislerde pişik gibi kızarıklık sorunumuz vardı uzun bir süre geçmemişti. Doktor kontrolünde, kremler kullandık bir sürü bez markası da denedik. En son ben diyete girdiğimde düzelmeye basladı. Aynı zamanda alerji maması kullanmaya başlamıştık.