3 sene önce kanal tedavisi yaptım dişime 2 senedir dolgunun kenarı kırıktı kızlar ya geçenlerde sızlamaya başladı gibi oldu bende bugün gittim özel diş hastanesine kanal tedavisinde bir sıkıntı görünmüyo dolguyu kırıp yenisini takıcam dedi ama anestezi vermeme gerek yok falan filan dedi bende kabul etmedim asla dedim oda ağrılı bir işlem değil falan filan desede ikna olmadım neyse anestezi yaptı eve geldim dolgu yapılan dişimde sızı var dolgu etime baskı yapıyor eşimde elleme geçicek 2-3 Güne diyor düzelecek mi acaba ? Kızlar ya çok korkuyorum dişim ağrır diye