Herkesin çocuğu farklı ama tabi insan soruyor ben de sordum arkadaşlarıma :) çocuğuma göre devam ediyorum. 1 hafta oldu. Hani her zor şey için aslında özellikle ilk 3 gün çok önemlidir. İlk iki gün yaptı çişini yapınca gösterdi hep evde laminata. 3.gün geldiğinde önünü tutuyor hemen ve tutmaya çalışıyor. Klozete oturtmak istemedim. Eski alaturka tuvalte başladım. Çünkü hep orayı biliyordu. Ben her girdiğimde o da kapıda bekliyordu. Söylüyordum burası tuvalet çiş kaka yapılır. Bendeyken de yine uzun zamandır. Kakanı yaparken çömel de yap dedim hep. Çömelip ıhh ıhh diyordu :) bana bubların çok katkısı oldu. Ama ben hep tuvaletle ilgili konuştum aklıs aralı geçen yıldan beri özellikle. Burası böyle diyerek. Lazımlık almak da istemedim.. çömelip rahat 5-10 dk durur. He ilk günler tabi oturup kalkmak istiyordu.
İşte tek düşüncem emdiği için gece çişi daha çok geliyor. Kaldırmaya kıyamıyorum çok küçük. Kaldırınca ağlıyor. Kaldırmasam üstü öyle..