Bebeğimin göbeğinde 2 aylıkken teninden daha beyaz hafif bir leke gördüm bugün doktorumuz “vitiligo bu cildiyeye göster” dedi. Başka bir şeydir belki diye düşünüyordum ama sadece bakarak kendinden emin konuştu doktor, cildiyeye de götürücem ama biraz kafama takıldı eğer vitiligoysa acaba yayılır mı izler hiç geçmez mi tedavisi yok mu hastalığı tanımıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı?