20 aylık oglumla Bursa’dan olimposa gittik 11 saat sürdü . Birazında uyanıktı birazında değildi .Ben TV telefon vermiyorum yanıma kitap aldım bir iki oyuncak aldım dışarıyı seyrettik konustık hep aa kuş geciyor bak tır kamyon. Vs gibi zor oluyor tabi biraz ama iyi ki gitmisiz dedim gidince .Yorucu tabi ama dinlenince geciyor .