Aysecetin Hastaneye gidebilecek durumda değilim. Gögüslerime kaynar et suyu döküldü. Fito ve anestol krem sürdüm ve beze sarılı donuk gıdayla serinletmeye çalışıyorum. Yanığa ne iyi gelir bileniniz var mı
Yelda35 Aysecetin lütfen sakın ama sakın buzlu birşey koymayın oğlumun üstüne kaynar yağ döküldü başından aşağıya. Antibiyotikli krem sürün ve kudret yağı veya kantaron yağı kullanın
my_ Cok gecmis olsun.Ambulans cagirirsaniz ilk mudahaleyi yapiyorlar. Hastaneye gitmek isterseniz goturuyorlar istemiyorsaniz kaliyorsunuz
Aysecetin Yelda35 beze koyduğum donuk gıdayı koymuştum. Acaba o yüzden mi su topladı diye düşünüyorum. İnşallah iz kalmaz..
Yelda35 Karla çok teşekkür ederim. 2 gün yoğun bakımda yattık çıktık şuan Sedef gibi izleri inşallah geçecek sizede geçmiş olsun