Merhaba kızlar yeni doğum yaptım, kızım bugün tam 1 haftalık. Hafif sarılık riski var doktor sık sık emzir geçer önemli bişey yok dedi ama kızımı uyandıramıyorum. Denemediğim hiç bişey kalmadı sadece benim kızım mı böyle yoksa ilk günlerde her bebek böyle mi olur? Sizde zorlandınız mı ilk günlerde bu kadar 🥺🥺