Zeynep5655 ben kestim hiç bir faydasını görmedim ilk kızım 3 aylıktı aşırı saçı dökülüyordu zaten tepede ufacık bir yer kaldı makineyle kestik çok geç uzuyordu saçları hala bile geç uzar ve hiç gurlesmedi ince telli hala saçları hiçbir faydası olmadı yani boşuna kestirmeyin 😁🙈