Ben kullanıyorum ama çok sık emzirmediğim için bilemem günde bir kez emziriyorum artık 1 yaşına girecek sütüm iyi geliyor gibi. Ben enerji için kullanıyorum doktorum bebeğin zekasını geliştirecek yönde bir madde var mutlaka kullan dedi ilk günden beri kullanıyorum