Hlyvk valla canım sat 8 uydu şimdi uyandık sabahciyiz aynı durumu bende yaşıyorum 2 haftadır yarın doktora goturcem kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne dicek …en sonunda kafayı yicem az kaldı uykusuzluktan basıma ağrılar girdi şaşırdım napcami …😞acaba dişimi çıkıyor diyorum ama hiç belirti yok 😞