Kızım 3 yaşında perşembeden beri ishal dün doktora gittik zinko ve şase bir şey verdi dünden daha kötü resmen..halsiz değil oynuyor gülüyor ama neden toparlanamadı? Doktor 10 gün normal dedi :( kaka sonucunda da bir şey çıkmamış yarın kültüre de bakacak..
İşin kötü tarafı çalışıyorum izin alamıyorum perşembeden beri eşim bakıyor hali falan iyi kaçırma pek olmuyor çişim geldi diyerek söylüyor ama ishal kreşe göndersem daha kötü olur mu yiyeceklerini ayarlasam versem :( bakacak kimsenin olmayışı çok zor böyle zamanlarda işi gücü bırakayım geliyor