edep_ya_hu_edep1 Kızlar yanlış bilgi vermek istemem ama bu akşam haberler de asgari ücrete, memur maaşına, emekli maaşına zam geleceğini söyledi. Tabi ne zaman gelcek bilmiyorum . Acaba yıl sonu için mi söylediler? Konuyla ilgili Bi fikriniz varmi
momybaby edep_ya_hu_edep1 ocaktan önce gelmez. imkansız. ocakta iyi zam yapilir. 7.5 civari olur asgari. malum secim ekonomisi. ama 7.5 1 ay sonra erir. 7. 5 a tav olanlar mevcut iktidara oy verip sovmeye baslar snra yine. yasin yaninda kurularda yaniyor.
edep_ya_hu_edep1 Şuan gelse çok sevinirim gerçekten cunki tek maaşla geçiniryoruz oda haliyle yetmiyor. Malum her gün zam geliyor . Anlamadım arkadaş.
Selamcanim edep_ya_hu_edep1 şuan zam gelse ne olur ki? Her gün herşeye zam geliyor. İyice fakirleşti memleket. Keşke zam yapmasalar da asgari ücrette sabit kalsa.
AngelMotherr edep_ya_hu_edep1 Şuan gelse çok sevinirim Çok güldüm kız sevin sevin iyi sevinmeler 150 aldığımız indirimli bezi zor yakalayıp alıyorum indirimsiz 280 oldumu sana bu ay 380 🤤
edep_ya_hu_edep1 Acaba sonumuz böyle böyle nereye kadar gidecek? Kendim de dahil olmak üzere milletimize acıyorum. Şu zaman da geçinmek hayli zorrr