sevgidolubiranne 2.5 aylıkken herşeyi tattırmaya başladık armut felan ne yesek tadardı 4 aydan sonra hero baby nin 4+ olan gece mamasını felan aldım bide hipp in pürelerini aldım ara öğünlerde yediriyorum şuan 10 aylık daha çok ana öğünlerde yemek ara öğünlerde meyve felan veriyorum geceleri hala bazen hero baby nin mamalarından yer fake her çocukta gelişim farklılığı olduğunu unutmayın 🙏