Bebeğim 4 aylık kakası geldiğin de çok acı çekiyor dün acile gittim bir şey yok diyip gönderdi ağrı kesici fitil yazdı eve geldim normal kakası İçin fitil yaparken aşırı şekilde ağlıyor ama su ile silince makatını rahatlıyor , elimle makatını kontrol ederken de ağlıyor etrafı kırmızı 🥺 başına gelen oldu mu hiç ne olabilir yarın sabahtan doktora gideceğim ama bebeğimin bu durumu çok üzüyor beni ne olmuş olabilir anlamıyorum enfeksiyon olabilir mi