sb- ben kendim bakıyorum. Dün hastaneye neredeyse yarım saat yürüyerek götürdüm. Doktor izinlimiş. Üniversite hastanesine götüreyim dedim ama nası ilk kara kara düşündüm yanımda sadece 100 lira vardı. Taksiye bindim. Bu arada bebek arabası katla et puseti taşı yapıyorum. Hastaneye vardım. Çocuk zaten huzursuzdu hep. Sıra bekledim girdim sonra alerjiye yönlendirdiler öğleden sonraya kaldı. Orda emzir et uyuttum. Alerjide 12den 2 ye kadar bekledim. Orda muayenede hiç durmadı hiç uyut solunum testi yapıcaz bide kan alıcaz dediler. Kan alırken çok ağladı. 2 koluna da pamuk tutmak zorundaydım elimde bir de bebek arabası var. Neyse hallettim hepsini saat4dü hastane işim bittiğinde. Demem o ki sen bi annesin ve herşeyin üstünden gelirsin. Tüm zorlukların üzerinden gelirsin inan bana