sb- 8 aylığından beri tek büyütüyorum 🙈 annemler ve kayınvalidemler başka ülkede ikisi de.
Bırakacak veya yardım edecek kimsem yok yani.
Eşim sabah akşam işte oluyor , ama elinden geldiği kadar yardım ediyor
Büyüdü şimdi oğlum, 3 yaşına girecek
Çok şükür , biraz daha büyüse her şey normal dönecek herşey düzenli olacak eskisi gibi diye düşünüyorum 🤭