ilge benim kızım 10 gün sonra 14 aylık olacak emekliyor yürümüyor. Hiç niyeti de yok. Ayağa kalkıyor koltuğa tutunup adım atıyor bazen ellerini bırakıyor 3-4 saniye ayakta duruyor. Emeklemek kolayına geliyor. Takmayın bence istediği zaman yürür. Bi ara su içmiyor diye dertlenmiştim canı istediğinde başladı lıkır lıkır içmeye. Ek gıdada çok sorun yaşadık yemiyordu 1 haftafır yiyor. Demem o ki onlar istediği zaman yapıyorlar. Üzülmeyin, bir gün bi bakasınız pat yürümeye başlar.