Sadece düşüncemi yazıyorum .Ben sezeryan doğum yaptım , 3 gün sonra 1 ay olacak nasipse. Kayınvalidemin apartmanında bi kız daha var benle yasıt sayılır bilmiyorum yasını, her neyse, kız normal doğum istiyormuş. Kayınvalidem de sürekli diyor ki “ay inş normal yapar” filan. Yani normal yapsa ne sezeryan yapsa ne ? Normal , doğum da, sezeryan ne ? Kız doğum yaptı dün, meraktan catlıyor ne yaptı diye. Mutluyum valla şeyimde kesikler olmadığı için. Lohusa kadını cıldırtmayı basarıyorlar …