Kızlar bir şey sormak istiyorum. İçinizde panik atak olan var mı? Yani stres altındayken sanki nefes alamıyorum gibi oluyor. Dışarıda bile olsam oksijeni içime çekemiyorum gibi geliyor. Özellikle son bir kaç aydır hayatımda olmadığım kadar stres altındayım. Eskiden de oluyordu ama şu an daha da kötü oldu. Bir gece ağlama krizine girdim. Sonrasında nefes alamadım gibi hissettim. En son zaten eşimin kollarında baygınlık geçirdim. (Gündüz çok büyük bir tartışma yaşadım) gece eşime oturup anlatırken ağlama krizi başladı ve sonuç bu. Sonralarında da en ufak bir stres olduğunda kalbim çok hızlı atıyor, nefes alamıyorum, ağlamak istiyorum vs. Doktora gideceğim ama bilen biri vardır diye sormak istedim