ArhaninAnnesi Mamada veriyorum bebrgime bir aylıgız,ama memeden sonra daha cok kusuyo sanki.. Sizce bu neden?
Birdelianne ArhaninAnnesi muhtemelen reflü vardır emzirdikten sonra bir süre yastıkla yatırın 10-15 dakika sonra falan yastığı alın bizde de var öyle yapıyoruz 🥰
Gamzeciks ArhaninAnnesi bizde de oluyor 1 buçk aylık. Bazen fışkırtıyor bazen sızıntı. Bazen gazı çıkmıyor o zaman kusuyor. Yani ya o yüzdendir diyorum ya da fazla geleni kusmuştur diyorum. Herhalde öyledir.