burcubagla0319 geçiyor merak etmeyin☺️ Koliklik durumu 3 ay sürüyor. Ama bazı bebeklerin koliklik durumu bitse de gazı daha uzun sürebiliyor. İlk kızımda 2,5 aylıkken hafiflemeye başlamıştı 3. Ayda birden kesilmişti. 3 aydan sonra çok rahatlamıştım. Uykuları sizin dediğiniz gibiydi. Çok kısa sürüyordu. Ayaklarımda sallayarak uyutuyordum. Bıraktığım gibi uyanıyordu asla uzun süre uyumuyordu. Saatlerce ayaklarımda sallıyordum. Beyaz gürültü açık olduğu sürece yarım saat en fazla 1 saat uyuyordu. 20 aylıkken memeden kestim o zamandan sonra uyumaya başladım o da aynı şekilde uyumaya başladı. Hem gündüz uykuları 2-3 saate çıkmıştı hem de geceleri sabaha kadar uyuyordu. Bu kızımda da aynı şekilde 2,5 aylıkken gazı hafiflemeye başladı bugün 2 ay 26 günlük birkaç güne tamamen geçmesini bekliyorum bakalım inşallah geçer 🙏🏻 Uykuya geçişi ilk kızıma göre daha iyi. Bunu sallayarak uyutmuycam diye çok direndim kucağımda pışpışladım ama bir süre sonra kollarım uyuşuyordu beşikte sallayarak uyutmaya başladım. Ayakta sallamayı sevmedi. Beşiğinde uyumaya alıştı bu yüzden gittiğim her yerde çok huysuzlanıyor beyaz gürültüyle uyutuyorum o da uzun sürmüyor malesef. Gündüz uykuları çoğu zaman 15-20 dakika. Çok nadir 2 saat uyur. Çoğu zaman memede uyuduğu uykuyla duruyor. Özellikle akşam 5ten sonra 9a kadar çok direniyor ve huysuzlanıyor. 9.00da gece uykusuna yatıyor 3-4 saatte bir emmeye kalkıyor. Ne zaman huysuzlansa uyumak istemese beyaz gürültü açıyorum beşiğinde sallıyorum uyuyor ama dediğim kısa sürüyor. Her çocuk birbirinden farklıdır ama bildiğim tek bir şey var hepsi geçiyor inanın. İki doğumumda da yalnızdım hep tek başıma baktım lohusalıklarımı hep kötü geçirdim. Uykusuz kaldım hala da öyleyim ama elimden geldiğince dışarı çıkmaya çalışıyorum her çıkmamda bebeğim durmadığı için apar topar eve dönüyorum ama denemekten vazgeçmiyorum.Birkaç saat de olsa çok iyi geliyor. ☺️ Çoğu zaman yemek yapamıyorum lavaboya gidemediğim zamanlar oluyor. Birkaç gündür gülücükler saçıyor konuşmalarıma karşılık vermeye çalışıyor. Yaşadığım bütün şeyleri unutuyorum🥰 bebeğiniz 5-6 aylıkken iyice hareketlenmeye başlayınca çok daha rahat edeceksiniz her şey yoluna girecek inşallah 🙏🏻 Çoğu insan en kolay dönemi bebeklik büyüdükçe zorlaşıyor dese de benim için en zor ilk 3 aylık dönemi. Kolik bebeği olmayanlar anlayamaz. Hele de uyumayan bir bebekse çok zor… çok uzun oldu kusura bakmayın 🙈 sormak istediğiniz bir şey olursa istediğinizde yazabilirsiniz❤️