Melisayy komik olmayın biraz mantıklı bakın olaya evi arabası olanda muhtaç şu zamanda, ihtiyaç sahibi olduğum halde neden bende basvurmayayim ihtiyaç sahiplerine bu yardımlar, devlet ona vermediğinde sen mi siz mi verceksiiniz yardım parasını, devlet düzenli tetkiki yapsa tam ihtiyac sahipleri daha net anlaşılır, evi arabası olmayan ihtiyaç sahibine çıkmadı diye evi arabası olan İHTİYAÇ SAHİBİNE ÇIKTI diye elestiremezsiniz, eleştirilecek sey düzen. Evi arabası olup ihtiyaç sahibi olupta başvuranlar değil.
Herseyi olup bir eli yağda bir eli balda gezen ama başvuran her defasında çıkan insanlar bende tanıyorum ama bunun hesabı tespitini düzgün yapamayan devlete sorulur.