O kadar kötüyüm ki dibe çöktüm ki anlatamam …. Bebeğim 2 aylık mama meme gidiyorduk ama bugün hiç emziremedim eski ilacıma tekrar başladım rahatsızlığımdan dolayı …. Göğsüm taş gibi sırtım ağrıyor kalbime vuruyor acısı yavruma bakıyorum vicdan azabı çekiyorum yargılaman nolur bu hastalığı Allah kimsenin başına vermesin .. OKB panik atak obsesif kompulsif bozukluk anksiyete bozukluğu panik bozukluğu hastalık hastalığı hepsi bende ele geçirdi beni denedim 1 haftari3 ama en son çare gittim piskatriye ilaç yazdı bugün içcem çok kötüyüm vicdanim sızlıyor yavruma baktıkça ne biliyim yazmak istedim,😐😔