Anneler ben yeni doğum yaptım 10günlük bebeğim.Sütüm iyi ,bebeğin bez sayısı iyi yani doyuyor.Ama bebeğim sürekli emmek istiyor gazı olsa bile aglıyor yine emme istiyor.tok oldugundan emin olduğum halde.Napmam lazım ? Bu durumu yaşayan anneler var mı?önetebileceginiz bişeyler var mı?