Tgbh28 3 yaşında kızımı sokak kedisi tırmaladı çok az kanadı. Hemen kolonya sürdük temizledik. Eşim doktora götürmeye gerek yok diyor ama benim içim hiç rahat değil. Başına gelen varsa yazabilir mi arkadaşlar.
Alnalprdha Tgbh28 bişey olmaz bence bı tentürdiyot sürün . Sokak kedisi demişsiniz yanlış anlamışım aşıları yoktur tabi
arascinar3475 Tgbh28 siz yarn bi saglik ocagina gidin evde kopek besleyen biri olarak soyleluyorum asisiz ne olcagi belli olmaz
Ucansupurge Tgbh28 bu yaz yeğenimi kedi tirmaladi 2,5 yaşında. Kanamis yıkayıp temizlemişler ertesi gün içlerine sinmedigi için acile götürdü ablam kuduz aşısı yapıldı hemen belirli aralıklarla 3 doz. Sokak kedisi sonuçta ne olur ne olmaz.
Tgbh28 @Alnalprdha evet sokak kedisi o yüzden zaten çok gerildim. Biraz kanadı tabi o an kolonya sürdük temizledik ama içim hiç rahat değill
Tgbh28 @arascinar3475 ama tırmalanan yer kanamış sakınca olur mu bilmiyorum. Eşim çocuğa 4 doz aşı yaptırmayalım durduk yere bir şey olmaz diyor ama benim hiç içim rahat değil çok arada kaldım
Tgbh28 @Ucansupurge kızım doktora gideceğimizi anladı korktu sabah aile hekimine götüreceğim bende. Evet sokak kedisi olduğu için bende endişelendim
Limonlucheeskek Tgbh28 enfeksiyon doktoru arkadasim var cocugunu sahipli kedi tirmaladi tum asilarini yaptirdilar. Sen bi de sokak kedisi diyorsun ihmal etme
Pineapple20 Tgbh28 benim oğlumu da tırmalamıştı biraz kanamıştı götürdüm içim rahat etmedi. 3 doz kuduz aşısı oldu son bir dozu da kedi ölmediği için vurdurmadık. Ben olsam götürürdüm küçücük bi ihtimal bile olsa risk var
Tgbh28 @Limonlucheeskek evet evet benimde içim rahat etmedi zaten hemen ertesi günü aşılarını başlattım bütün dozları bitti şükür