Ozgemre Bence her sene sezon bitiminde fiyatlar düşünce imkan varsa alınmalı birde işte sezon çıkınca beğendiğin olursa bir kaç parça alınır tamam işte ne güzel seneye işe başlayacam şuan evde olduğum için maaş almıyorum sezon sonunda haliyle diğer sezon giysin diye alamıyorum ona para versem yeni sezon alışverişine para kalmıyor ama işe başlayınca sezon sonu bir sonraki sezonu düşünerek alışveriş yapıp ucuzken alıp koyacam sezon girince ateş pahası oluyor herşey hele şuan herşey bu kadar katı katı artmış Allah yardımcısı olsun herkesin ben Kasım ayını bekliyorum Kasım indirimleri olacak diye kuponla halledecem bir de tam kışlıklar herşey çıkmış olur diye