Kızlar bana bi el atın ya. Benim bebe 11 ay 10 günlük. 7.aydan beri hep parmaklarının ucuna basarak yürüyor. Hala öyle. Düz basabiliyor ama yürürken parmak ucunda yürümek istiyor. Düz taban yürümüyor. Neden acaba ? Sizde de böyle olan var mı ? Normal mi yoksa bir sağlık sorunu oluşur mu ? Birisi geçen şey dedi aaa bizim de bi akraba öyleydi ameliyat olduuuuu 😒 doktora gitmeli miyim ? Benim bildiğim bebekler önce hep böyle yürümez mi ?