Ggalparslan Kızlar merhaba bende 47. Gün ilk adetimi oldum 4 ay düzenli oldum emziriyorum hala ve şuanda 10 gün geciktim normal mi ? Hamile olma ihtimalim çok düşük korunuyoruz yani emzirirken gecikmeler olabiliyor mu ?