Dilaraaaaaaa avokadosever Diyarbakirda yaşarken 50 kiloluk un alırdık ki belki bilirsiniz oranin sıcağını o yüzden dondurucuya koyardım hiçte birsey olmazdı
momybaby avokadosever koyulur bence. kucuk posette deneyin bi. ben koyulur diye düşünüyorum niye su olsn ki. icinde su olmayan bi sey koyulunca susuz cikar yine. ben kuru uzum hurma her sey koydm. ayni koydgm gibiydi. cnku kuruydu. unda aynı sey
avokadosever momybaby AA evet bunu hiç düşünmedim denemeyi teşekkür ederim Bende nohut vs koyuyorum olduğu gibi çıkıyor 🤩
MinnakvLiva Koyulur tabiki benim dondurucumda 20 kilo un var annemde de var 20 kilo hep böyle yaparız yıllardır
avokadosever MinnakvLiva kayınbabam da buğda öğüttürmüş 30-40 kilo var e sıcakta kurtlanmasın dedim o zaman koyayım 🥰
Dedimolabilir avokadosever annem misir unu koymus hic buz olmamis sadece soguk sıkıca kapatmis ağzını. Unda koyulur diye dusunuyorum .