Bebeğimin gazı var bio damla neoclc surup kullanıyoruz çıkarmasına rağmen bitmiyor. Karnını dinliyorum baloncuklar fokur fokur. Masaj da yapıyorum banamısın demiyor. Dün 2 buçuktan gece 10 a kadar uyumadı ve 6 dan sonrası ağlama kriziyle geçti bugünde huzursuzdu baya yine aynı ağlama krizleri morarana kadar ağlıyor asla susmuyor öneriniz var mı