MerveKayraTugra 2 öğün beslendim en geç 19:30da yemek yemeği bıraktım(eşimin çalışma saatinden dolayı) günde yarım ekemegi gecmicek şekilde yedim yulaf lapası kahvaltıda ara ara tükettim 3lt su tüketmeye çalıştım yürüyüş yaptım dışarı çıkamasam bile evin içinde yürüdüm 2 bebeğim var onlardan dolayida yerimde duramıyorum şekeri azalttım eksatra bişi yapmadım yani sadece porsiyonları kuculttum
Sabah kahvaltı:9:30 10:30 arası
Akşam yemeği:18:30 19:30 arası yiyorum
Geri kalan vakitte bol su,rezene,papatya çayı tükettim bu kadar basit ama etkili