Sanslibebek benim büyük oğlumun sarılığı 5 aylıkken geçti tam anlamıyla , 4 yaşında şuan maşallahı var , altında bi sebep olmayabilir onlar da böyle para kazanıyor seni evhamlandırıp gelmeni sağlıyor , karaciğer enzimleri normalse bence zamana bırakın birkaç ay