Skn233 2 düşükten sonra doktor kan pıhtılaşma genetik testi istedi . Sonuçları aldım ama gösteremedim henüz . Bir bilgisi olan var mı acaba . https://resimyukle.io/r/YkCTUrSbFE content_copy
Skn233 Zas11 Eliz13 Şuan sonucumu gidip gösteremedim adetimden 2 gün sonra bi ilişki geçirdik .Ya hamileysem ben hastaneye sıra bulana kadar 2 hafta geçer ne yapsam bilemedim ya i
Eliz13 Benimde böyleydi hamile kalmadan coraspin kullanmaya başladım kanda pozitif görünce de hemen kam sulandırıcı iğne başlattı doktorum
Skn233 Eliz13 bende mi coraspirin kullansam acaba şüphem ve direk gebelikte de doktor coraspirin vermişti . Acaba en erken ne zaman öğrenebilirim gebeliğimi
Eliz13 Skn233 adetten hemen sonra yumurtalama olur mu bilemiyorum ama coraspin günde bitane içebilirsiniz zararsız normal hayatta bile öneriyor Doktorlar
Eliz13 Skn233 kullanın bence hiç bir sıkıntı olmuyo bnde kullandım. Regl 2 3 gün geçince en garanti kan tahlili ile oluyo diğer türlü hata payı çok olduğundan hayal kırıklığı yaşayabiliyor insan
Skn233 Eliz13 doğru diyorsunuz içeyim olmadı öğrenene kadar en azından zaten doktor da sanırım aspirin iç der. Diğer düşük olan gebeliğimde de aspirin başlatmıştı . Sanırım farklı birşey söylemez