Su verın eger bı degısıklık olmazsa doktora götürün enfeksiyonda olabılıyor turuncu pembemsı lekeler 2 Aylıkken bızdede oldu çok şükür enfeksıyon çıkmadı urat krıstalı denılıyo bu lekelere yetersız beslenmeden de kaynaklı olabılıyor eger kılo alımında sıkıntı yoksa su alımını arttırabılırsınız