Bebeğim 4 aylık oldu bugün 4. Ay aşısı ve kontrolü yapıldı son 1 aydır 400 gr civarı almış normalde 500 ile 550 gr arasında alması gerekiyormuş bebeğimin zayıf olduğunu söyledi 15 gün sonra kontrole çağırdı 2 bucuk aylıkken meme reddi yaşamıştık bu sebeple mamaya başlamıştık suan meme + mama gidiyoruz. Kilo alması için siz neler yaptınız ne tükettiniz